• Other

    The A-Z Challenge

    Hi, Hey, Hello! Now we all know how much I love me some kind of blog project and so here I am with another one. This is supposed to take place in April, but well, it’s gonna happen in June on here because I do nothing on time. It’s pretty simple, I just gotta make my way through the alphabet. I’m hoping it will kind of help me to focus a bit more but also allow me some freedom. I dunno, it might be a nightmare where I just don’t even know where to start because a lot of things could fall under one letter and I don’t know how…

  • Other

    Mini Revamp

    Hi, Hey, Hello! So, yeah, I’ve taken a little break from here because I randomly got inspired to kind of have a little bit of a revamp. The one thing that I have always been really bad at when it comes to this is that there are minimal pictures and images involved. I went through a phase when I had cover images but I hated them and they didn’t look very good and one day I got both bored of doing them and of looking at them knowing that I hated them and so I deleted them. And had always intended to revisit it but then it just fell very…

  • Other

    Recent Binges

    Hi, Hey, Hello! It’s no secret that I bloody love me a Netflix binge. And I’ve done a lot of that over the past few months because it’s winter and who has the time to be outside and being social when it’s so damn cold and windy out is just dumb. And so here are some the things that I have been watching over the past couple of months, and also I need recommendations, I’m finding all the options available to me whenever I go on my Netflix homepage a little overwhelming and if I can have that shit narrowed down it will be all the better. But anyway, back…

  • Other

    Top 10 Romantic Films

    Hi, Hey, Hello! This is something that is seemingly a bit random, especially given the fact that the day that this would have been perfect for has been and gone, but I like ranking films and forcing myself to think about what films I like and which ones I don’t and also doing the impossible and actually just narrowing it down to a certain number. In this case that number is 10, and the films in question are my good old friend, the romantic movie. I have the most bizarre taste in films, well maybe it’s not bizarre, but it varies massively. These films are mainly the ones that I…

  • Other

    The Cartoon Character

    Hi, Hey, Hello! Remember how on Monday I said things were getting a tad weird on here in terms of prompts and shit? Yeah, well this is the beginning of that (and actually looking at my plan for the next couple of weeks, this is as weird as it is going to get). Honestly this is the prompt for today: Which cartoon character best represents your personality? That’s it. So let’s get to it shall we? Now there will definitely be a theme when it comes the cartoon characters that for some reason scream ‘me!’ In my mind. It also won’t take long for that theme to become apparent. Scar– Let’s…